Domov
Trgovina
Seznam želja0
|BREZPLAČNA DOSTAVA|
za vsa naročila nad 100€

Nezadovoljni z izdelkom, ki ste ga kupili na naši spletni strani? Obrnite se na nas z zaupanjem in vašo reklamacijo bomo rešili v najkrajšem možnem času.

Če med prvo uporabo ugotovite, da je izdelek, ki ste ga prejeli, okvarjen ali z njim niste zadovoljni, nas kontaktirajte in sledite naslednjim korakom: Pošljite nam podatke s številko naročila, številko računa ali uporabniško ime in opis izdelka. pritožbo po elektronski pošti na prodaja@ehome-shop.si

Na naš oddelek za reklamacije se obrnite v primeru spodaj naštetih primerov:

  • poškodovana pošiljka
  • skrita poškodba na izdelku
  • vračilo izdelka v 14 dneh od nakupa (izključno za naročila preko spleta)
  • ostale reklamacije in pomoč pri reševanju le teh

Poslali vam bomo potrdilo o prejemu pritožbe in na podlagi vašega opisa pritožbe podatke o njej:
· ali je izdelek možno zamenjati za novega,
· ali je izdelek možno povrniti,
· ali da je treba izdelek poslati na pooblaščeni servis.

V primerih, ko je izdelek možno zamenjati za novega in ko je za izdelek možno vrniti denar, na vaš naslov pošljemo dostavno službo, ki reklamirani izdelek prevzame in vrne v naše skladišče. Ko izdelek prispe v skladišče, vam pošljemo obvestilo o vračilu/zamenjavi. Vračilo/menjava za nov izdelek bo izvedena v 2-3 dneh, najkasneje pa v 15 dneh. V nasprotnem primeru nas kontaktirajte po telefonu na 01 82 80 532 ali po e-pošti na prodaja@ehome-shop.si.

V primeru, da je treba izdelek poslati na pooblaščeni servis, vam bomo posredovali vse podatke pooblaščenega servisa ali organizirali prevoz do servisa po vaših željah.

Če je pošiljka poškodovana med transportom, so takšne poškodbe vidne ob prevzemu pošiljke, v tem primeru vas prosimo, da pošiljke ne prevzemate. Prosimo kontaktirajte nas, da čimprej preverimo stanje pošiljke in pošljemo novo.

Upamo, da bomo vašo pritožbo rešili v obojestransko zadovoljstvo.

*Cena klica in obračunska enota za klice se obračunava po ceni klica po fiksnih omrežjih telekomunikacijskega operaterja uporabnika. Uredba Evropske komisije št. 524/2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov, ki je v veljavi od 9. januarja 2016, je začela delovati Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (Platforma za ORS).
Elektronska povezava (link) na Platformo za ORS – http://ec.europa.eu/odr . Potrošniki lahko uporabljajo to povezavo za čezmejne potrošniške spore.

Back to Top
Izdelek je dodan v vašo košarico