Domov
Trgovina
Seznam želja0
|BREZPLAČNA DOSTAVA|
za vsa naročila nad 100€
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na e-naslov reklamacije@aliansa.si. Ob vrnjenem izdelku je potrebno priložiti obrazec za vračilo (odstop od pogodbe), ki ga najdete TUKAJ. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa.  Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila prav tako ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke ( CD ), filme ( DVD ) in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža.  Stroške vračila blaga krije uporabnik. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) nemudoma oziroma najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu. Kupec mora blago vrniti na naslov:

Froh d.o.o.

Gosposvetska cesta 7

1000 Ljubljana

 

Obrazec za vračilo (odstop od pogodbe), ki ga najdete TUKAJ.

1. Odstotek znižanja zneska vračila glede na stanje embalaže vrnjenega izdelka:

 Stanje embalaže
Nepoškodovana embalažaPoškodovana embalaža Brez originalne embalaže
Klimatske naprave
Klimatske naprave0%10%20%
    
Oprema in dodatki0%10%20%
Bela tehnika in mali gospodinjski aparati
Veliki gospodinjski aparati0%10%20%
Mali gospodinjski aparati0%20%30%
TV0%20%30% 
OstaloOdvisno od ocene uradnega servisa oziroma dobavitelja

2. Odstotek znižanja zneska vračila glede na stanje vrnjenega izdelka:

 Stanje proizvoda:
 Izdelek je originalno zapakiranIzdelek ni bil rabljen, ampak samo preizkušena funkcionalnostUporabljen izdelekProizvod korišten
  
Veliki gospodinjski aparati 0%0%Odvisno od ocene uradnega servisa oziroma dobavitelja
Mali gospodinjski aparati 0%0%Odvisno od ocene uradnega servisa oziroma dobavitelja
OstaloOdvisno od ocene uradnega servisa oziroma dobavitelja

Blago morate vrniti brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva, ko ste nas obvestili o enostranski odpovedi pogodbe.

 

eHome v sodelovanju s servisom po prejemu izdelka ugotovi, v katero kategorijo spada vrnjeni izdelek.

Obvestilo o statusu vrnjenega izdelka in znesku vračila boste prejeli v 10 dneh po elektronski pošti. Vračila bodo izvedena najkasneje v 5 dneh od datuma obvestila.

 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ste sami dolžni kriti neposredne stroške vračila izdelka, če izkoristite pravico do enostranske prekinitve pogodbe.

V primeru, da blago naročite in brez razloga zavrnete prevzem (embalaža ni poškodovana), ima eHome pravico zadržati od plačanega zneska kupnine znesek neposrednih stroškov vračila izdelka.

PRIPOROČAMO VAM:

  – da pri izbiri izdelka dobro preučite lastnosti izdelkov, ki so navedeni v ponudbi na eHome.hr,

– da izdelka ne prevzamete, če je embalaža poškodovana, ampak opozorite dostavljavca na poškodbo embalaže in zahtevate, da nam izdelek vrne, saj se v nasprotnem primeru šteje, da ste izdelek prevzeli. z nepoškodovano embalažo

– če je embalaža nepoškodovana in ste izdelek prejeli, embalažo čim manj poškodujete, previdno odstranite, saj poškodovana embalaža zmanjšuje vrednost izdelka.

-da izdelek pregledate in nas v primeru vidnih poškodb (npr. zlomljen del, opraskan izdelek zaradi transporta ali skladiščenja) čimprej obvestite in izdelek vrnete brez uporabe

– če izdelek nima vidnih poškodb, ga preglejte (npr. aktivirajte napravo na elektriko ali baterijo, preverite delovanje igrače, natančno preglejte knjigo, preglejte peč ali kamin na način, da preverite, ali se vrata pravilno odpirajo , ali se izpušna cev prilega odprtini na peči in stoji, če je peč ali kamin stabilen, z vulkanizerjem preverite delovanje pnevmatik in platišč, na pooblaščenem servisu preverite, ali strešni kovček ali nosilec ustreza vašemu vozilu) in če ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete, vendar izdelka ne uporabljate

– da se morate za izdelke, ki jih je treba vgraditi/zagnati, obrniti na pooblaščeni servis, saj brez tega vsak nepooblaščeno vgrajen/zagon spada v kategorijo poškodovan izdelek

Nekateri izdelki imajo posebne lastnosti (klimatske naprave, razen mobilnih klimatskih naprav, kamini in peči, kopalniški dodatki, vgradna svetila, pohištvo, ki ga je treba sestaviti, in tiskalniki, mobilni telefoni, tablični računalniki, prenosni računalniki, namizni računalniki, televizorji in igralne konzole) zaradi pri katerih ni možno preveriti njihovo delovanje brez rokovanja z izdelkom. Zaradi tega ne moremo vrniti kupnine za takšne izdelke.

Ehome.si odgovarja za stvarne napake artiklov, ki jih prodaja na svoji spletni strani v skladu s pozitivnimi predpisi, predvsem Zakonom o obligacijskih razmerjih Republike Slovenije.


Za informacije o načinu, možnostih in pogojih vračila izdelkov s strani eHome.si nas kontaktirajte na info številko 01 82 80 532 ali e-mail naslov prodaja@ehom-shop.si.

Back to Top
Izdelek je dodan v vašo košarico